Note4u

..About Me


.
Nama Penuh : Muhammad Hafiz
nama panggilan : apih,roy,aretock
asal : Kota Bharu, Kelantan..
Pendidikan Awal : Sekolah Kebangsaan Kem, Pengkalan Chepa.

                            Maktab Sultan Ismail, Kota Bharu.
          
                            Kolej Matrikulasi Johor.
                             -Sains fizikal

                            Universiti Malaysia Pahang. Ju
                            -Sarjana Muda Kejuruteraan Awam..

..salam

Saya merupakan seorang mahasiswa di Universiti Malaysia Pahang. Mengambil kursus Sarjana Muda Kejuruteraan Awam dan bakal menjadi seorang Jurutera awam.

..amat meminati bidang fotografi (fotografi bukannya kamera). Bagi saya, gambar yang cantik boleh diambil dengan teknik yang betul (keinginan untuk beli DSLR tu adalah ) .Bagi saya yang mempunyai minat ini bukan dari awal, saya perlukan semangat dan minat yang  cukup mendalam. Saya banyak mencari ilmu daripada internet dan juga dari panduan kawan-kawan.

juga amat meminati cakap-cakap politik, tidak kiralah politik kampus ataupun politik luar kampus, bagi saya, apa yang membezakan antara dua perkara ini ialah wang. Sesiapa sahaja yang suka untuk berkongsi pendapat tentang politik samada politik kampus amat dialu-alukan kerana saya adalah MAHASISWA PEDULI.

..a note 4 u

Allah yang lebih mengehtahui.



Powered By Blogger