Note4u

masih di UMP...

salam...

da seminggu kot aku jadi SENIOR kat UMP ni..haih,rasa cam nak  pun ada. nasib2, ak dok mna2 pun sama jer..tak tahulah..down giler..sekali lagi the feeling of being isolated tu ada..

lambat ag ker nak habis study kat sini..berkecamuk betul la ,kalau nak perhatikan lah, setiap hari dok dengar lagu omputih, dok minat ketawa sambil wat lawak bodoh, last2 , perkara y paling tenang adalah menghadap Illahi..

Takut plak rasanya , da cukupkah amalan aku ni, aku ni anak yang baik k.?masa aku ni, kalau tengok, majoritinya banyak untuk benda lain..apalah nak jadi ngan aku. Tapi sekali lagi ak dtg UMP ni dengan hati y x tenang, ish2, napa ek..??

Hati ak dah hitam sangat dengan dosa..

tapi masa aku explore Iluvislam.com , adalah aku terjumpa satu wallpaper ni. seakan2 satu semangat datang dalam diri aku, haish,  Aku kena berubah..!! belum terlambat ..!! harap2 la...ak boleh berubah...



pergilah masalah y bertimbun , malas belajar, isu konflik, lepasni tengoklah...huhu..

salam
Powered By Blogger